ויסט הוקמה ב 2006 על מנת לתת מענה לעסקים קטנים ובינוניים, במחירים סבירים לכל תחום המחשבים באינטרנט.
פורטל השרתים הוירטואליים של ויסט הוקם במטרה להעצים את השירות שאנו נותנים בתחום ההשכרת שרתים וירטואליים.

הפורטל הוקם לאחר שראינו כי ישנו ביקוש הולך וגובר בתחום זה, בעוד המחירים שהספקיות הגדולות אינו מאפשר לעסקים קטנים ובינוניים לצמוח, אנו נכנסנו לשוק זה במטרה לתת מחיר סביר, שיכנסו יותר עסקים קטנים לתחום, ובכך השוק יגדל. אנו מאמינים שאנו נותנים את המחיר הכי אטרקטיבי בישראל אל מול מערכת המתקדמת ביותר הקיימת כיום.

היתרון הגדול שלנו הינו השירות! אנו מתהדרים שסטטיסטיקה שלקוח נכנס לא עוזב, גם בגלל שהמחיר שלנו הוא ללא תחרות, אבל בעיקר בגלל השירות.

האני מאמין שעל פיו אנו מתנהלים :

שירות – אנו מאמינים שהשירות הוא חלק מהמוצר שאותו אנו מספקים, מאחר ואם השירות טוב הלקוח ישאר לטווח הארוך, ולכן אנו משקיעים משאבים רבים בשירות לקוחות טוב, מהיר ושנותן מענה לכל בעיה. שירות מקצועי לרוב הוא מה שסוגר את העסקה עם הלקוח ולכן אנו משקיעים משאבים רבים בהתאמת החבילה ללקוח, שתהיה בדיוק בשבילו, גם מבחינה מקצועית וגם מבחינת המחיר.

מחיר – הלקוח עוד לפני שיוצר קשר עם החברה מבצע סקר שוק, בד"כ לאחר הסקר שוק הלקוח מסמן מספר חברות בודדות שאיתם יצור קשר כאשר ההחלטה עם מי ליצור קשר היא על בסיס מחיר + מקצועיות, קיימות חברות שלא יחשפו את מחירם באינטרנט ויאלצו את הלקוח להתקשר ולקבל הצעת מחיר בהנחה שיעשו עליו רושם של מקצועיים מעבר לשאר החברות, אנו לא מאמינים בגישה זו ולכן כל החבילות של שרתים וירטואליים ובכלל לכל השירותים שלנו ניתן למצוא תמחור באתר. לא תמיד זה מספק מאחר ולפעמים לקוחות צריכים מחירים לחבילות מיוחדות, אך המחירים באתר מספקים נתון להשוואה אל מול המתחרים שלנו בכך חוסכים זמן ללקוח בקבלת ההחלטות.

מקצועיות – המקצועיות של הצוות הטכני הינה התכונה החשובה ביותר במתן שירות טוב, אנו בעלי נסיון של שנים בטכנולוגיית הוירטואליזציה, ועד היום נתנו פתרון לכל תקלה שנתקלנו בה. יתרה מכך, הנסיון הרב שלנו הוא גם במערכות גדולות התומכות ביותר משרת וירטואלי בודד, פיצול עומסים (load balance) ובשרתי סטורג'. אנו מתמחים גם במערכות ההפעלה הנפוצות בתחום כגון windows server ו linux על מרבית הפצותיו.

התחייבות – אנו לא מאמינים בחיוב הלקוח לתקופה ארוכה מסיבה מאוד פשוטה, אם הלקוח מרוצה הוא ישאר לטווח הארוך בעוד אם הלקוח לא מרוצה, גם אנחנו לא מרוצים. אנו לא מעוניינים בלקוחות ממורמרים ובטח שלא נרצה להעיק על הלקוח במעבר. ולכן אין אצלינו שום התחייבות, הלקוח מוזמן לעזוב בכל שלב שהוא בהתראה של 4 ימים מראש בדואר האלקטרוני (עם קבלת התגובה) ואנו לא נערים קשיים על לקוחות שרוצים לסיים את החוזה.

למרות זאת ישנם לקוחות שדורשים התחייבות מאחר והם רוצים להיות בטוחים בחוזה שלהם, לכן אנו מאפשרים גם חוזים עם התחייבות תקופתית.

בין לקוחותינו

Join Our Team

We're Always Looking For New Talent. Send Your CV To The Recruitment Team Now

JOIN US NOW